داستان : خدا هست... وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت. در حال کار گفتگوی جالبی بین آنها در گرفت. آنها درباره موضوعات و مطالب مختلف صحبت کردند. وقتی به موضوع خدا رسیدند .....


آرایشگر گفت: من باور نمی کنم خدا وجود داشته باشد.

مشتری پرسید : چرا باور نمی کنی؟

آرایشگر: کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد. به من بگو اگر خدا وجود داشت آیا این همه مریض می شدند؟ بچه های بی سرپرست پیدا می شد؟ اگر خدا وجود می داشت نباید درد  و رنجی وجود داشت. نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه می دهد این چیزها وجود داشته باشد.

مشتری لحظه ای فکر کرد اما جوابی نداد چون نمی خواست جر و بحث کند. آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت.

به محض اینکه از آرایشگاه بیرون آمد در خیابان مردی دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده . ظاهرش کثیف و ژولیده بود. مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد......

و به آرایشگر گفت: می دانی چیست ... به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.

آرایشگر با تعجب گفت: چرا چنین حرفی می زنی؟ من اینجا هستم. من آرایشگرم . من همین الان موهای تو را کوتاه کردم.

مشتری با اعتراض گفت: نه! آرایشگرها وجود ندارند چون اگر وجود داشتند هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است با موی بلند و کثیف و ریش اصلاح نکرده پیدا نمی شد.

آرایشگر: نه بابا آرایشگرها وجود دارند! موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمی کنند.

مشتری گفت: نکته همین است! خدا هم وجود دارد. فقط مردم به او مراجعه نمی کنند و دنبالش نمی گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

hora
ساعت13:14---13 شهريور 1391
سلام وبلاگت خیلی قشنگه مینا خانوم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم

امتیس(فاطمه)
ساعت5:53---15 تير 1391
پست زیبایی بود
به منم سربزن


mina_kh
ساعت10:11---10 تير 1391
سلام گلم
ممنون که به وبم اومدی
این مطلبت خیلی خیلی زیبا بود
اگه اجازه بدی میخوام ازش ت ووبم استفاده کنم
یا علی


sepehr
ساعت0:12---9 تير 1391
سلام مينا جان
مطالب وبت خيلي خوب بود به خصوص اين يكي
خوشحال ميشم به وبم سر بزني
اگه مايل به تبادل لينك بودي خبرم كن


نگین
ساعت16:28---8 تير 1391
سلام گلی
وای مینا
توکه ازمعاونمون خبرنداری
یک آدمیــــــــــــــــه که چ عرض کنم
ولی چشم آبجی بزرگه امسال تامیتونم حال میکنم


nima
ساعت12:40---8 تير 1391
سلام مینا جوون بازم مث همیشه تکی عزیزم..منتظرتم

sevda
ساعت12:53---4 تير 1391
slm azizam mamnu az inke umadi male to ham kheli khoshmale man shomaro link kardam

گلنوش
ساعت12:28---2 تير 1391
salam

میتونی منوبااسم دختری باموهای سیاه

بلینک.بووووووووووووسپاسخ:عزيزم لينك شدي


لیلا
ساعت23:29---1 تير 1391
سلام گلم مث همیشه وبتو ترکوندی نیستی کم پیدایی؟؟؟؟؟

نیلوفر
ساعت16:35---1 تير 1391
سلام کیبور م خرابه اکثر حروف نمیزنه به خاطر همین نیوم م الان هم بیشترش نمیزنه شرمن ه

عالی بو ن نمیزنه این کیبور



gity
ساعت13:25---1 تير 1391
salaaaaaaaaam dos jonam chetoriii??
hame chiiiiiiiiittttttttt aliye makhsosan in dastanet
mer30000000000000


ناصر دریایی
ساعت9:30---31 خرداد 1391
سلام مهربون الان دیگه لینک شدی
پاسخ:مرسي دوست مهربونم


آواره مرگ
ساعت9:48---30 خرداد 1391
ممنون بهم سر زدی
این شعار منه باز هم بی کسی رو چاره کردیم


my love
ساعت7:20---30 خرداد 1391
خیلی زیبا بود مینا جون...

gity
ساعت22:15---29 خرداد 1391
salam azizam khobiii?
hatman khoshal misham ke tabadol konim golam
man shomaro linkindamet toam belink


sahel
ساعت18:39---29 خرداد 1391
سلام مطلبت واقعا قشنگه
راسته که ما بعضی وقتا خداهم از یاد می بریم
منم آپم بهم سر بزن


لیدی لیمو
ساعت12:03---29 خرداد 1391
مثل همیشه زیبا و اموزنده
ممنون عزیزم


maryam kumar
ساعت11:03---29 خرداد 1391
عاااااااااالی بود مینالللللی خودم

maryam kumar
ساعت11:02---29 خرداد 1391
مینا جوووووونم داستانت خیلی زیبا بود واقعا ما آدم ها فقط خدا رو برای روزهای سخت یاد میکنیم و این درست نیست ما باید در همه حال به یاد خدا باشیم عالی بود گلم میسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341